Coșul tău

Comandă telefonic 📞  0752 250 672

🚚 Livrare gratuită la comenzile peste 150lei!

Termeni si Conditii

  1. INTRODUCERE
  • Website-ul frootya.com și magazinul online disponibil pe acesta (denumite în continuare „Magazinul Online” sau “site-ul”) sunt deținute și administrate de societatea SC PALD Biofarm S.R.L, persoană juridică română, cu sediul în Timisoara, Str. C-tin Brancoveanu Nr 17 tel: 0726231118, fax:, e-mail: lucian.popa@pald.ro, înmatriculată în Registrul Comerțului Timisoara sub nr.J35/48/2013 , Cod Unic de Înregistrare RO31081501 capital social subscris și vărsat în valoare de 200 lei (Societatea” sau „Vânzătorul”).
  • Prezentul document conține termenii și condițiile de utilizare a Magazinului Online, precum și termenii și condițiile aplicabile contractului de vânzare-cumpărare a produselor și serviciilor prezentate pe acesta (“Termeni și Condiții”).
  • Acceptarea Termenilor și Condițiilor este necesară pentru navigarea pe site-ul frootya.com, pentru plasarea unei comenzi de către utilizator și pentru încheierea valabilă a contractului la distanță.
  • Acceptarea Termenilor și Condițiilor se poate face expres / explicit, prin marcarea corespunzătoare a căsuței puse la dispoziția Utilizatorului pe Site sau implicit, (i) fie  prin utilizarea Site-ului, incluzand accesarea sau navigarea pe oricare dintre paginile acestuia, (ii) fie prin plata efectiva a pretului,
  • Acceptarea Termenilor și Condițiilor reprezinta confirmarea că ați citit și că sunteti de acord cu termenii si conditiile enuntate in cuprinsul prezentului document. Neacceptarea prevederilor Termenilor și condițiilor atrage obligația utilizatorului de a înceta accesarea Site-ului și imposibilitatea achiziționării de produse sau servicii disponibile pe acesta.
  • Termenii și Condițiile au caracterul unui contract de adeziune, clauzele acestuia fiind stabilite unilateral de către Vânzător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul Site-ului, precum şi Termenii şi Condițiile, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Societate şi utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării comenzii de către utilizator.
  1. DEFINIŢII

Comandă: Un document electronic prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul transmite către Vânzător: (i) intenția de a achiziționa unul sau mai multe Produse și de a încheia un Contract la Distanță, prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță și prin accesarea paginilor specifice din cadrul Site-ului, precum și (ii) datele necesare pentru încheierea  Contractului la Distanţă;

Consumator: Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;

Comunicări Comerciale: Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul Magazinului Online, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului;

Cont: Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul Magazinului Online, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului;

Cont: Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către Magazinul Online, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vânzătorului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);

Contract la Distanţă: Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător, prin email şi prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse, în acord cu principiile stabilite prin Termeni și Condiții;

Conţinut: Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul Magazinului Online de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi;

Coş de Cumpărături: Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă fiecărui Client sau Utilizator al Magazinului Online şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;

Curier: Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;

www.frootya.com: Magazinul online care constă în platforma de comerţ electronic www.frootya.comşi care permite plasarea Comenzilor de către Client sau Utilizator, precum și prestarea de servicii puse la dispoziţie de către Vânzător. Magazinul Online este deţinut, operat şi administrat de către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, care poate fi accesat atât prin intermediul unui browser web, cât şi prin intermediul Aplicației;

Preț: Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau încasare aferente sunt detaliate pe www.frootya.com, înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator, dar și mai jos, în cuprinsul secțiunii „Livrare”;

Produs/Produse: Bunul/Bunurile mobil listat în cadrul Magazinului Online, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului sau Utilizatorului, în schimbul achitării Prețului;

Procesator de plăți: Netopia Payments, o societate constituită şi care funcţionează conform legislaţiei din Romania, înregistrată în Registrul Comertului Bucuresti, sub nr J40/12763/2020, avand CUI RO 4313160, cu sediu in Bd. Dimitrie Poppeiu Nr 9-9A Iride Business Park, Cladirea nr 24, camera 4A Sector 2 Bucuresti

Tranzacţie: Operaţiunea de încasare sau de rambursare către Client/Utilizator a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către Vânzător prin intermediul Magazinului Online, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de către Vânzător sau prin transfer bancar prin ordin de plată, indiferent de modalitatea de livrare aleasă de către Client/Utilizator.

Utilizator: Orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care vizitează Site-ul și/sau efectuează o Comandă;

Zi Lucrătoare: Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

  1. UTILIZAREA MAGAZINULUI ONLINE. COMUNICĂRI COMERCIALE. RECLAMAȚII
  • Vanzatorul pune la dispoziţia Utilizatorului următoarele funcţionalităţi prin intermediul Site-ului:
    1. crearea Contului;
    2. utilizarea Coșului de Cumpărături;
    3. plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanţă, în condițiile reglementate de Termenii şi Condiţiile prezente;
    4. vizualizarea Conținutului afișat în cadrul Magazinului Online;
    5. trasmiterea de Comunicări Comerciale, în baza consimţământului exprimat în prealabil de către Client.
  • Înregistrarea unui Cont de Client:
    • Pentru crearea unui cont în Site, potențialul client este obligat să folosească o adresă de e-mail validă şi să urmeze pașii descriși în pagina de creare a Contului, disponibilă la adresa frootya.com
    • Clientul este obligat să păstreze Parola în deplină confidențialitate, să nu o dezvăluie persoanelor terțe şi înțelege că dacă încredințează cuiva Parola Contului, respectiva persoană va avea acces la datele sale cu caracter personal, iar Vanzatorul va fi astfel exonerată de orice răspundere care ar deriva dintr-o utilizare neautorizată a Contului. Vânzătorul oferă posibilitatea Clientului de a-și modifica Parola în orice moment.
    • Vanzatorul poate refuza cererea de înregistrare a unui Cont în situațiile în care Vânzătorul constată că în procesul de creare al Contului au fost utilizate informații neconforme cu realitatea.
    • Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără motiv, să șteargă Contul (anularea Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei solicitări la adresa office@frootya.ro
    • Crearea Contului nu este necesară pentru a plasa o Comandă în cadrul Magazinului Online, aceasta putând fi efectuată şi de un Utilizator.
  • Pentru Utilizatorii care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achiziţionate, a posibilităţii actualizării datelor de contact, livrare şi plată, după caz, etc.
  • Utilizarea Contului este posibilă după finalizarea următorilor pași de către Client:
    • completarea formularului de înregistrare, înţelegerea și acceptarea prevederilor Termenilor şi Condiţiilor Magazinului Online;
    • apăsarea butonului „Creează cont” sau logarea prin intermediul contului Clientului de Facebook sau Google.
  • Coșul de Cumpărături se încheie atunci când Comanda este plasată prin intermediul acestuia sau când Utilizatorul nu finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături salvează informațiile selectate de Utilizator și după încheierea sesiunii browserului, însă nu rezervă Produsele.
  • Comunicări Comerciale
    • Clientul îşi poate modifica în orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale prin modificarea setărilor din Cont la secţiunea “Setări Cont” prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzator sau telefonic sau prin scrissoare, folosind oricare dintre coordonatele din secțiunea “Contact”.
    • Nu sunt considerate Comunicări Comerciale, în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronice, referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comandă, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
  • Reclamații referitoare la utilizarea Site-ului sau a funcționalităților acesuia pot fi depuse în scris prin poștă sau prin poștă electronică, folosind oricare dintre coordonatele din secțiunea “Contact”. Vă rugăm să indicați în conținutul reclamației: descriere neregulii și data când aceasta a avut loc, ce solicitați, datele de contact ale dumneavoastră, unde vă putem contacta pentru soluționarea eficientă a reclamației. Soluţionarea reclamaţiei de către Vânzător se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmării primirii reclamației formulate de către Utilizator.
  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  1. PLASAREA COMENZII
    • Vânzătorul oferă posibilitatea plăsării Comenzii pentru Produse prin accesarea Site-ului. Disponibilitatea unui Produs va fi afişată în Magazinul Online după cum urmează: “în stoc” – stocul Vânzătorului cuprinde mai mult de 3 bucăţi ale Produsului respectiv, “stoc epuizat” – Produsul nu mai este disponibil în stocul Vânzătorului.
    • Utilizatorul garantează că toate informațiile pe care le introduc în cererea de înscriere sunt corecte și complete și că le va actualiza ori de câte ori intervin modificări.
    • Este interzisa plasarea unei Comenzi sau crearea unui Cont utilizând numele unei alte persoane sau un nume fals, precum și furnizarea de informații incorecte, inexacte sau fictive.
  • Vanzatorul nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat de către Utilizator, din care pot decurge întârzieri sau imposibilități de comandă sau livrare a Produselor. Totodată, în acest caz, Vanzatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru orice eventual prejudiciu suferit de Utilizator ca urmare a întârzierii în realizarea Comenzii.
  • Vânzătorul poate refuza o Comandă printr-o notificare transmisă Utilizatorului, fără a exista obligații între părți şi fără să existe posibilitatea pentru Utilizator să poată pretinde daune, în oricare din următoarele situații:
    • eșuarea / invalidarea Tranzacției;
    • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului a Tranzacției, efectuată prin transfer bancar;
    • date incomplete sau incorect furnizate de Utilizator;
    • activitatea Utilizatorului poate produce daune Magazinului Online şi/sau partenerilor comerciali ai Societății;
    • există suspiciuni rezonabile că respectivul Utilizator plasează Comenzi exclusiv în scopul de a acumula beneficiile oferite de Magazinul Online (i.e. nu onorează Comenzile ulterior, anulându-le sau neachitând Prețul Produselor);
    • există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă fraudă din partea Utilizatorului în ceea ce privește modalitatea de plată a Prețului Produselor.
  • În anumite situații şi pentru motive justificate, Vanzatorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. În aceste situații, Utilizatorii vor fi notificați prin intermediul poștei electronice, iar Vanzatorul va returna suma achitată de Utilizator, în cazul in care contravaloarea Produselor a fost achitată anterior de către Utilizator.
  • În cazul în care un Produs comandat de către Utilizator nu mai poate fi furnizat de către Vanzator, acesta va informa Utilizatorul asupra acestui fapt, fie telefonic, fie prin email și în cazul în care Utilizatorul a achitat anterior acestei informări contravaloarea Produsului, va returna contravaloarea Produsului în contul bancar indicat de Utilizator, în termen de maxim 14 zile de la data la care Societatea a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Utilizatorul și-a exprimat în mod expres intenția de a ieși din Contractul la Distanță.
  • Vanzatorul îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afişate în Magazinul Online ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse.
  • Vânzătorul va notifica Utilizatorul prin email cu privire la statusul Comenzii (i.e. iniţiere şi confirmare înregistrare Comandă, trimitere cod de acces sau materiale de curs, etc).
  • Anularea Comenzii se poate face în maxim o oră de la plasarea acesteia.
  • Prin plasarea Comenzii, Utilizatorul certifică faptul că a împlinit vârsta de 18 ani.
  • Plasarea Comenzii se face în următorul mod:
    • Utilizatorul adaugă Produsul/Produsele selectat/e în Coșul de Cumpărături și apoi merge la formularul de Comandă;
    • Utilizatorul completeaza datele necesare pentru încheierea și executarea Contractului la Distanţă: numele și prenumele, adresa (strada, numărul casei / locuinţei, codul poştal, localitatea, ţara), adresa de e- mail, număr de telefon de contact, precum şi datele ce ţin de Contractul la Distanţă, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, apoi confirmă conformitatea datelor necesare încheierii și executării obiectului Contractului la Distanţă
    • În cazul Utilizatorilor nonconsumatori, este, de asemenea, necesară furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (i.e. număr înmatriculare în Registrul Comerţului, cod unic de înregistrare, adresă sediu social);
    • Utilizatorul alege una din modalitățile de plată a Prețului;
    • Utilizatorul trimite Vânzătorului Comanda, depunând oferta de achiziţionare a Produsului, prin intermediul funcționalității puse la dispoziție de Magazinul Online în acest scop (i.e. butonul ”Plasează Comanda”). La plasarea Comenzii de către Utilizator, se cere acceptarea Termenilor şi Condiţiile Magazinului Online;
    • în funcție de metoda de plată aleasă, Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul realizării plații Preţului.
    • Vânzătorul, ca răspuns la Comanda plasată de Utilizator, va trimite acestuia un mesaj automat pe adresa de e-mail furnizată de Utilizator, prin intermediul căruia îi va confirma acestuia primirea Comenzii şi începerea verificării disponibilităţii Produsului. În situaţia în care plata Produsului/Produselor comandate a fost făcută online, mesajul automat va fi trimis Utilizatorului numai după ce Magazinul Online a primit din partea procesatorului de plăţi confirmarea efectuării Tranzacţiei.
    • În cazul în care Vânzătorul, din cauza lipsei disponibilităţii Produsului, constatată că urmare a verificării Comenzii plasate de Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Utilizatorul are dreptul de a anula toată Comanda. Anularea Comenzii de către Utilizator eliberează Vânzătorul de obligația realizării acesteia.
    • Comanda primeşte un număr și toate ofertele de achiziţionare privind Produsele listate în Comandă vor fi procesate în paralel.
    • Prin finalizarea Comenzii, Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant al Vânzătorului să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (i.e. e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.
  1. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANŢĂ
    • Contractul la Distanţă se consideră a fi încheiat în momentul în care Vânzătorul confirmă prin email plasarea Comenzii de către Utilizator şi disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia privind achiziţionarea Produsului/Produselor menţionată în Comandă.
    • Contractul la Distanţă are ca obiect Produsul/Produsele incluse în Comandă, caracteristicile sale principale (tipul cursului, data și ora, modalitatea de acces, locul desfășurării cursului, lectorii etc.), Prețul, și alte condiții relevante, conţinutul acestuia completându-se cu Termenii şi Condiţiile de față.
  1. LIVRARE ȘI TRANSPORT. RECEPŢIA PRODUSELOR
      • Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României şi în străinătate.
      • Vânzătorul oferă Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor: expediere prin curier și expediere prin curier cu ramburs.
      • Livrarea Produselor prin intermediul Curierului se va realiza la adresa specificată de Utilizator în Comandă.
      • Daca livrarea Produselor sau accesul la acestea nu este posibil(ă) din motive independente de Vanzator, Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi restituirea tuturor sumelor achitate, după caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
      • Costurile de Transport pentru livrarea Produselor vor fi plătite de Utilizator, la momentul plasării Comenzii, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
      • Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile Site-ului la secțiunea “Costuri de livrare” și în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
    • Termene de livrare.
      • Timpul de așteptare de la confirmarea Comenzii și până la livrarea Produsului către Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier.
      • Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă și este comunicată în e-mailul de înregistrare a Comenzii și este de maxim 30 de zile de la data încheierii Contractului la Distanță.
      • Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea Contractului la Distanţă.
      • În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate a Comenzii, Vânzătorul va informa Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Utilizatorul le-a achitat în avans. Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Vânzătorul va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Utilizator.
    •  Recepția Produselor 
      • Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii și se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
      • În cazul în care Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
      • Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
      • În cazul livrării la locul de muncă al Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
      • Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexată nota de livrare și va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în scris pe nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
      • Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Vânzător la momentul predării Produselor Comandate către Utilizator sau a persoanei indicate de acesta.
    • Reclamaţii cu privire la Produse
      • Imaginile Produselor din Magazinul Online au doar un caracter ilustrativ şi nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăţii Produselor;
      • Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă, dacă:
        • Corespund descrierii făcute de Vânzator în Magazinul Online;
        • Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip.
      • Prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care Utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului.
      • Reclamația poate fi depusă de către Utilizator fie în scris, la adresa din Timisoara, Bd. C-tin Brancoveanu nr 17 , fie prin email, la adresa [office@frootya.ro.Societatea recomandă trimiterea Produsului la sediul Vânzătorului, în vederea examinării acestuia și menționarea în reclamaţie a informaţiilor referitoare la (i) împrejurările care fac obiectul reclamaţiei, mai exact la tipul defectului Produsului şi la data constatării acestuia; (ii) modalitatea aleasă de a aduce Produsul în conformitate cu Contractul la Distanţă sau declaraţia referitoare la micșorarea Prețului sau renunțarea la Contractul la Distanţă, precum și (iii) datele de contact ale petentului.
    • În măsura în care reclamaţia formulată de Utilizator este justificată, Vânzătorul are următoarele obligaţii:
      • dacă înlocuirea Produsului este posibilă, să înlocuiască Produsul, în conformitate cu prevederile Legislaţiei Incidente şi pe cheltuiala sa;
      • dacă înlocuirea Produsului nu este posibilă, să restituie Utilizatorului Preţul, parţial sau total, în funcţie de solicitarea Utilizatorului, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul este notificat în acest sens de către Utilizator. În scopul rambursării Preţului şi finalizării Tranzacţiei, Societatea va restitui suma respectivă în contul bancar în lei, furnizat de către Utilizator.
    •  Termene de valabilitate & Păstrare
      • Produsele comercializate de către vânzător sunt valabile conform descrierii fiecărui produs în parte, iar acestea sunt după cum urmează: Siropurile Frootya sunt valabile 14 zile de la data producerii (vezi pe ambalaj) dacă sunt păstrate la rece (2-6 grade celsius) și se consumă în termen de 4-6 zile de la data deschiderii, iar pentru produsele Bag in Box, termenul de valabilitate este de 12 luni de la data producerii (vezi pe ambalaj) și se consumă in termen de 30 zile de la data deschiderii.

 

  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ. FACTURARE
    • Următoarele metode de plată sunt acceptate de Societate:
      • numerar, la sediul Societății indicat în Introducere sau la oricare dintre sediile acestuia de la secțiunea Contact;
      • plata cu carduri bancare prin intermediul serviciilor autorizate, direct de pe Magazinul Online;
      • ramburs la curier.
    • Metodele de plată actuale sunt specificate în cadrul Magazinului Online în Coşul de Cumpărături, secțiunea “Detalii Plată”.
    • Datele cardului de plată al Utilizatorului nu vor fi accesibile Vanzatorul şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăţi integrat în Site, ci doar de către instituţia de autorizare a Tranzacţiei sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Utilizator la perfectarea Tranzacţiei, despre a cărei identitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
    • În cadrul Magazinului Online, serviciile de procesare de plăţi sunt prestate de către Procesatorul de Plăți.
    • Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă și confirmate de Utilizator prin plasarea Comenzii.
    • Plata Prețului se va face în lei.
    • Vânzătorul va emite către Utilizator o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația Utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii de către Vânzător a facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare.
    • Prin trimiterea Comenzii, Utilizatorul îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzător în Contul Utilizatorului sau prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail menţionată de Utilizator.
    • În cazul în care Utilizatorul a optat pentru plata Prețului prin ordin de plată, Vânzătorul va emite o factură pro-forma pe care o va transmite către Utilizator prin e-mailul de confirmare a primirii Comenzii. Utilizatorul va efectua plata în maxim 2 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii și primirii facturii pro-forma, în caz contrar Societatea are dreptul de a anula Comanda, fără a fi ținută răspunzătoare pentru un eventual prejudiciu adus Utilizatorului.
  1. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ. POLITICA DE RETUR. POLITICA DE RAMBURSARE
  • Retragerea din Contractul la Distanță
    • Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanţă și de a renunța la Produse, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Utilizatorul a efectuat plata Prețului – în acest caz, Societatea va rambursa Utilizatorului toate sumele plătite pentru Produsul/Produsele la care a renunțat, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informată de decizia de retragere din contract, conform prezentului capitol.
    • Pentru a exercita dreptul de retragere Utilizatorul va transmite către Societate o informare cu privire la decizia neechivocă de retragere din prezentul Contract, fără a fi necesară o justificare a cererii, printr-o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele mentionate in sectiunea Contact.
    • In acest scop, puteti folosi modelul de retragere disponibil la finalul acestui document. Folosirea lui nu este insa obligatorie.
    • Vânzătorul are obligaţia de a comunica Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Utilizatorului a declaraţiei de retragere din Contractul la Distanţă, va restitui acestuia, plățile efectuate de acesta pentru Produsele la care a renunțat.
  • Politica de retur.
    • Magazinul Online oferă retur gratuit pentru Utilizatorii care notifică intenția lor de a se retrage din Contractul la Distanţă, cu excepția unor prevederi exprese contrare menționate în Termeni și Condiții pentru anumite categorii de Produse, după caz.
    • Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite de la client, Societatea va trimite Curierul la adresa indicată de Utilizator pentru a ridica coletul de retur, fără ca prin aceasta Magazinul Online să își asume obligația de a recupera el însuși aceste produse. În cazul comenzilor cu livrare internațională, costurile de retur cad în sarcina Utilizatorului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la sediul Vânzătorului.
    • Utilizatorul se obligă să notifice Vânzătorului intenția sa de a returna Produsele achiziționate, fie prin e-mail la adresa office@frootya.ro fie prin intermediul facilităţii de retururi on-line ce se găseşte în contul de Client, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea Produselor. În caz contrar, Magazinul Online poate refuza coletul.
    • Informațiile necesare care trebuie furnizate Magazinului Online pentru trimiterea Curierului sunt următoarele:
      • data expedierii coletului;
      • numărul Comenzii;
      • suma de returnat;
      • adresa de unde Curierul urmează să preia coletul de retur;
      • datele contului bancar.
    • În orice situație de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost trimise Utilizatorului, după caz, nedesfăcute, cu sigiliul și ambalajul intacte împreună cu toate accesoriile şi documentele care au însoțit Produsul respectiv (i.e. factură, ambalaj original, etc.).
    • Pe fiecare pagină de Produs există informația privind posibilitatea ca acesta să fie returnat de către Utilizator. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
    • În cazul în care o Comandă, la care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, este returnată integral, Utilizatorul este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea lui originală, respectiv nedeteriorată și cu ambalajul sigilat. Condițiile Campaniilor Promoționale efectuate de către Vânzător sunt prezentate în cadrul secţiunii speciale din Termenii și Condițiile de față. Dacă Produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuată în mod corespunzător cu valoarea produsului cadou.
  • Politica de rambursare.
    • Vânzătorul va returna Preţul folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul, după cum urmează:
    • pentru Comenzile achitate cu card bancar sau cu card Revolut, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
    • pentru Comenzile achitate în numerar, prin restituirea sumei în contul bancar transmis de Utilizator, care trebuie să fie exprimat în RON.
  • Excepții.
    • Utilizatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere și nici dreptul de returnare, în conformitate cu dispozițiilor art. 16 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014, în cazul Produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, cu termen de valabilitate mai mic de 60 de zile de la data fabricatiei, cum sunt: sucul de catina, toate sortimentele de nectar (Catina cu Mango, Catina cu Aronia, Catina cu Ghimbir, Catina cu Portocale, Catina cu Miere) și pachetele promoționale.
    • Dreptul de retragere și politica de retur a Produselor nu se aplica clientilor/utilizatorilor persoane juridice care au achizitionat un Produs de pe Site, aceștia neavând calitatea de consumatori.
  1. 10.CAMPANII PROMOŢIONALE. CODURI PROMOȚIONALE
    • Prin intermediul Magazinului Online, Societatea oferă Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusă anumitor regului, comunicate de Vânzător sub forma unor regulamente, publicate pe Site. Cu excepţia cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată în cadrul aceleiaşi Comenzi, neputându-se cumula.
    • Codurile promoționale oferite de Vânzător în cadrul oricăror Campanii Promoționale sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului sau în regulamentul Campaniei Promoționale, cu excepția cazului in care este specificat altfel. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii în cadrul Site-ului, neputând fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasată.
    • Promoțiile pe Site nu se cumulează între ele. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe Site etc) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în Campania Promoțională. Anumite Campanii Promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat în regulamentul campaniei respective.
    • Societatea, în calitate de organizator, își rezervă dreptul de a întrerupe sau de a retrage Campania Promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a Consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare.
  1. 11.OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI privind utilizarea și accesarea funcţionalităţilor puse la dispoziţie de Vânzător în cadrul Magazinului Online
    • să furnizeze date conforme cu realitatea atunci când plasează o Comandă sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
    • să actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii şi al încheierii Contractului la Distanţă, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul secțiunii Cont sau plasare Comandă;
    • să folosească funcționalitățile astfel încât să nu interfereze cu funcționarea platformei frootya.com
    • să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare şi cu Termenii şi Condiţiile Site-ului;
    • să plătească la termen Prețul;
    • să nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu îi sunt destinate, inclusiv date ale altor Utilizatori sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale Site-ului;
    • Să ia toate măsurile de siguranță a efectuării Tranzacțiilor. În acest sens, pentru motive de securitate a Tranzacţiilor, Utilizatorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în Cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale).
    • Să nu întreprindă niciuna dintre următoarele activități interzise:
      • evitarea, dezactivarea, alterarea sau degradarea oricarui mijloc de protectie a continutului Site-ului;
      • descarcarea, captarea, reproducerea, copierea, arhivarea, distribuirea, transmiterea, incarcarea, publicarea, modificarea, crearea de opere derivate sau traducerea continutului Site-ului sau a oricarei portiuni din acesta, altfel decat este permis in mod expres de Vanzatorul;
      • incercarea de a obtine acces neautorizat la Site, la serverul pe care e stocat Site-ul sau pe orice alt server, computer sau baza de date conectata cu Site-ul;
      • atacarea Site-ul prin atac de tip DoS („denial of service”, in romana „blocarea serviciului”) sau de tip DDoS („distributed denial of service”, in romana „blocarea distribuita a serviciului”);
      • introducerea de virusi, troieni sau orice alt material nociv din punct de vedere tehnologic; h) trimiterea sau postarea de orice material de publicitate, marketing, material promotional nesolicitat pe sau prin intermediul Site-ului.
      • Folosirea Site-ul in scopuri comerciale, altele decat cele permise expres prin Termeni si Conditii;
      • Colectarea datelor cu caracter personal de pe Site folosirea lor în orice alte scopuri.
    • Obligații privind postarea mesajelor pe Site în cadrul sectiunii de comentarii sau atunci când acest lucru este permis sau accesibil:
      • Utilizatorul trebuie sa foloseasca un limbaj decent
      • Este interzisa postarea de mesaje sau manifestarea de atitudini care ar putea provoca daune sau ar periclita imaginea unei persoane sau organizatii, materiale cu caracter pornografic, ofensator, limbaj vulgar, ce incita la violenta, de tip spam sau care contin virusi, etc., de materiale care promoveaza discriminarea pe orice motiv sau care sunt publicate cu incalcarea obligatiilor fata de terti (cum ar fi, de exemplu, o obligatie de confidentialitate), de materiale care promoveaza activitati ilegale, care ameninta, abuzeaza de sau invadeaza viata privata a altei persoane sau care cauzeaza enervarea, anxietatea sau cauzeaza inconveniente unei alte persoane, care sunt de natura a hartui, supara, alarma orice alta persoana, care pot fi folosite pentru a uzurpa identitatea unei alte persoane sau prin care se reprezinta in mod gresit identitatea sau afilierea sa fata de terti, materiale care dau falsa impresie ca emana de la Societate
      • Mesajele care încalcă prevederile acestui articol vor fi automat sterse fara notificare, la discretia Administratorului Site-ului, care poate hotari excluderea Utilizatorului din sistem cu pierderea de catre acesta a tuturor drepturilor aferente acestei calitati.
  1. 12.PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
    • Drepturile exclusive asupra Conținutului pus la dispoziție/afișat prin intermediul Site-ului de către Vânzător sau contractorii acestuia, în special drepturile de autor, conținutul Site-ului și al Produselor, numele şi sigla Vânzătorului (marca comercială), elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului sau a furnizorilor/partenerilor săi contractuali. Utilizatorul are dreptul să folosească Conținutul de mai sus, gratuit, dar numai pentru uz personal și exclusiv pentu utilizarea corectă a Magazinului Online.
    • Utilizatorul nu are dreptul în special să traducă, să adapteze, să modifice, sau să facă orice fel de modificări Produselor sau Conținutului și nici să le utilizeze pentru realizarea propriului profit.
    • Vanzatorul poate oferi Utilizatorului, la solicitarea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al Site-ului. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi.
    • Utilizarea pe SIte a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectiva. Societatea nu își asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea Conținutului Site-ului.
    • Drepturile de proprietate intelectuală asupra materialelor la care Utilizatorul are acces prin intermediul Site-ului aparțin Societății sau, acolo unde este expres indicat, partenerilor lor. Continutul Site-ului, indiferent de modalitatea de acces, pot fi utilizate exclusiv de către Utilizator în scopuri personale, necomerciale, fără scopul de a obține câștiguri de orice fel dintr-o asemenea utilizare. Orice utilizare în alte scopuri sau de către alte persoane decat Utilizatorul se poate face numai cu acordul scris, expres si prealabil al Societatii.
    • Utilizatorul are dreptul doar de a accesa, vizualiza, descărca și salva suporturile de curs cat si materialele si paginile legate de activitatile la cursuri.
    • Utilizatorului îi este interzis:
      • Să copieze, să reproducă, să preia, să transmită, să publice vreo parte sau vreun fragment din oricare dintre materialele (suporturi de curs, tipărituri, flyere, informații, pe orice tip de suport) aferente Produselor și/sau să sprijine sau colaboreze cu terțe persoane pentru a reproduce oricare parte sau fragment din astfel de materiale în alte scopuri decât cele permise expres în prezentele Termene și Condiții;
      • să comercializeze, utilizeze sau valorifice altfel decât în limitele premise de prezentul Contract oricare dintre materialele (suporturi de curs, tipărituri, flyere, informații, pe orice tip de suport) aferente Produselor, indiferent de modalitatea în care a intrat în posesia lor
      • să descarce sau să modifice sau să reproducă parțial sau integral Site-ul fără acordul scris al Vanzatorului.
    • Cererile de utilizare a Conținutului Site-ului în orice scopuri pot fi trimise la adresa de email —@—- sau prin oricare dintre modalitatile indicate la secțiunea Contact.
  1. 13.EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
    • Utilizatorul înțelege și acceptă că Administratorul Site-ului si Societatea sunt exonerați de orice raspundere privind materialele, datele si informatiile preluate de la orice surse oficiale, inclusiv cele care au fost publicate avand scopul si caracterul de “comunicate de presa”, precum și faptul că toate informațiile, datele, materialele postate pe Site au un caracter informativ si orientativ si ca, în limitele prevăzute de lege, nici Administratorul Site-ului, nici Societatile nu isi asuma raspunderea pentru veridicitatea, acuratetea si validitatea continutului Site-ului si nici pentru orice efect juridic decurgand din utilizarea acestuia.
    • Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe Site.
    • Vanzatorul nu este tinută raspunzator pentru eventualele erori de afisare a preturilor ori caracteristicilor Produselor. Site-ul, continutul, functiile, Serviciile si informatiile cuprinse in acesta sunt furnizate pe principiul “asa cum sunt disponibile“.
    • Vânzătorul nu acordă nicio garanție ca Produsele vor fi conforme cu dorințele Utilizatorului sau că rezultatele obținute in urma folosirii Produselor vor fi corecte sau conforme cu dorințele Utilizatorului. Vânzătorul va depune eforturi rezonabile ca Serviciile să fie neîntrerupte, oferite la timp, iar erorile corectate în cel mai scurt timp posibil.
    • Vanzatorul nu garantează că Site-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise de Vânzător sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari cu efect perturbator, inclusiv întreruperi în furnizarea serviciilor de tip domain hosting, web hosting, baze de date, servicii e-mail, servicii acces internet. Utilizatorul folosește Site pe riscul propriu, Societatea fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Magazinului Online sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe Site. Vanzatorul nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. În aceste situații, Utilizatorul notifică telefonic Societatea, care va încerca să remedieze deficiențele în timp rezonabil.
    • Informațiile incluse în Site au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința Vânzătorului la adresa office@frootya.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este cazul.
    • Societatea, în calitate de organizator al Campaniilor Promoționale, nu își asumă răspunderea pentru pierderile codului sau utilizările neautorizate ale voucherului Campaniei Promoționale în cauză, nu este responsabilă pentru voucherele falsificate şi își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în Campania Promoțională respectivă.
    • Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar Vânzătorul nu își asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau com ercializate prin aceste site-uri.
    • Vanzatorul nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi Condițiilorde față.
    • Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a: (i) nefuncționării Site-ului, precum şi (ii) pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site, (iii) atacurile unor virusi, atacuri cibernetice de tipul DoS („denial of service”, in romana: „blocarea serviciului”) sau atacul cu si prin alte instrumente daunatoare din punct de vedere informatic, care pot afecta echipamentul de lucru, programele pentru calculator, datele sau orice alt material, aflate în legătură sau în urma folosirii Site-ului sau descarcarii continutului de pe Site sau provenind de la un link la care Site-ul face trimitere.
    • În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și/sau a împuterniciților săi, răspunderea față de Utilizator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată la valoarea Prețului din Contractul la Distanţă.
    • Vânzătorul nu este responsabil de operațiunile de plată online, prin mijloace bancare sau în numerar realizate de terți, acestia fiind raspunzatori pentru corectitudinea si siguranta Tranzacțiilor realizate.
    • In masura permisa de lege, excludem toate garantiile, declaratiile si raspunderea fie expresa, fie implicita care ar putea reveni o Societatii cu privire la Produse si la Site si utilizarea lui. Niciun sfat, opinie sau informatie, orala sau scrisa obtinuta de catre Utilizatori de la oricare din Societati sau prin utilizarea Serviciilor sau prin intermediul Site-ului nu reprezinta o garantie din partea Societatii.
  1. 14.FORŢA MAJORĂ
    • Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ. Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți.
    • Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majora.
    • Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.
  1. 15.LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
    • Contractul la Distanță va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
    • Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță. Utilizatorul va primi punctul de vedere/răspunsul Vânzătorului în termen de 30 de zile de la data primirii solicitării scrise transmise prin poștă sau email la oricare din coordonatele din secțiunea Contact
    • În cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Utilizatorului consumator de a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/şi/sau anpc.ro.
  1. 16.DISPOZIŢII APLICABILE UTILIZATORILOR PERSOANE JURIDICE
    • Prezentul capitol din Termenii şi Condiţiile se aplică numai în relația cu Utilizatorii persoane juridice, care nu au calitatea de consumator și se completează cu prevederile capitolelor anterioare, în caz de divergență vor prevala clauzele prezentului capitol.
    • Vânzătorul are dreptul de a rezilia Contractul la Distanţă încheiat cu un Utilizator nonconsumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii, fără a fi necesară o justificare și fără ca Utilizatorul să pretindă orice fel de penalități, despăgubiri sau alte pretenții.
    • Vânzătorul are dreptul de a limita metodele disponibile de plată, inclusiv poate solicita plata în avans, integrală sau a unei părţi din Preț, indiferent de metoda de plată aleasă de Utilizator sau a prevederilor din Contractul la Distanţă.
    • Nici Vânzătorul sau angajații acestuia, reprezentanții autorizați și agenții săi nu sunt răspunzători față de Client/Utilizator, subcontractori acestuia, angajați, reprezentanți autorizați și / sau agenți pentru orice fel de daune, directe sau indirecte, cu excepția cazului în care prejudiciul a fost provocat intenționat de către acesta.
    • În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și/sau a plenipotențiarilor, răspunderea față de Utilizatorul nonconsumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată la valoarea Prețului din Contractul la Distanţă.
    • Toate litigiile apărute între Vânzător şi Utilizatorul nonconsumator vor fi supuse instanţelor judecătoreşti competente din Mun. București.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

 Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

 Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

 Comandate la data (*)/primite la data (*)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

 Numele consumatorului (consumatorilor)

 Adresa consumatorului (consumatorilor)

 Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

 Data

Instrucţiuni privind retragerea

Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la data la care ați plătit prețul cursurilor/taxa de înscriere.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.